Img Hero Vacatures 01 (1)
Img Hero Vacatures 02 (1)
Img Hero Vacatures 03 (1)

Facilitair coördinator voortgezet onderwijs

Solliciteren Je kan nog reageren tot en met 30-11-2025
Omschrijving vacature

Facilitair coördinator voortgezet onderwijs - 0,6 FTE - Vervanging

Vakgebied: Ondersteunende functies
Locatie: IVO Deurne Alfrinkcollege - Deurne
Omvang: 0,6 FTE
Dienstverband: Vervanging
Startdatum: 01-02-2026

IVO Deurne is altijd in beweging. We zijn constant op zoek naar verbeteringen, zodat we passend onderwijs kunnen bieden voor iedereen. Dat doen we vanuit een stabiele organisatie, bestaande uit vier deelscholen, zonder de specifieke kenmerken en de identiteit van de verschillende onderwijsvormen uit het oog te verliezen.

Iedere school functioneert zelfstandig, waardoor de eigen identiteit en kleinschaligheid behouden blijft. Zo creëren wij een veilige leeromgeving voor de leerlingen. Tegelijkertijd profiteren de scholen van de onderlinge samenwerking en stabiele basis van IVO Deurne, onder leiding van twee onderwijsdirecteuren en een rector. Meer informatie betreffende onze organisatie kunt u vinden op www.ivo-deurne.nl.

Facilitair Coördinator, 0,6 fte

Met ingang van 1 februari 2026 zoeken wij een Facilitair Coördinator die onze scholen ondersteunt op het terrein van facilitair en huisvesting. De werkzaamheden vinden plaats binnen een dynamische schoolomgeving met opgroeiende jeugd. Het betreft een afwisselende baan van 0,6 voor de vervanging van een zwangere collega tot begin/midden juli 2026.

Tot de specifieke taken behoren:

  • Aanspreekpunt extern onderhoudsbedrijven; huisvesting; groen; beveiliging; catering; afval;
  • Inventariseert de staat van onderhoud van gebouwen en van de inventaris en adviseert met betrekking tot vervanging en reparatie;
  • Houdt toezicht op de voortgang en kwaliteit van lopende onderhouds- en (huisvestings-) projecten; waaronder ook kleine verbouwingen en inrichtingsprojecten
  • Meegaat met moderne / nieuwe technieken en affiniteit met ICT heeft
  • Ziet toe op het naleven van regelgevingen voor de beveiliging van (de gebruikers van) de gebouwen en terreinen;
  • Facilitair servicepunt runnen (telefoon en email)
  • Verantwoordelijk voor bestellingen m.b.t. inkoop (meubilair, kantoorartikelen etc.) binnen budget. Vraagt offertes aan en beoordeelt deze
  • Voert overleg met leveranciers, fabrikanten, bedrijven en de gebruikers van de gebouwen en terreinen over geleverde of gewenste goederen of diensten,
  • Stelt planningen op, bewaakt deze en geeft prioriteiten aan
  • Draagt zorg voor verdeling, voortgang en kwaliteit van werkzaamheden, in samenspraak met de (hoofd) conciërges.
  • Aansturing van (hoofd) conciërges en technische medewerkers bij hun werkzaamheden.
  • Voert contractbeheer uit
  • Ondersteuning geven bij opzetten van (deel)begroting
  • Aanspreekpunt extern schoonmaakbedrijf - controle staat van het gebouw
  • Organisatie rondom en contacten met cateringbedrijf
  • Organisatie rondom BHV, EHBO en brandveiligheid en contacten met externe partij die ons hierbij ondersteunt

We zoeken iemand die:

  • Affiniteit en ervaring heeft met facilitaire processen
  • Organiserend vermogen heeft en vaardig is in het plannen en organiseren van werkzaamheden
  • Oplossingsgerichte en servicegerichte grondhouding
  • Het leuk vindt te werken in een dynamische onderwijsomgeving
  • Beschikt over goede communicatieve eigenschappen
  • Werkzaamheden kan coördineren
  • Gericht is op samenwerking
  • Gevoel heeft voor humor
  • Van aanpakken weet
  • Communicatief sterk
  • Pas afgestudeerd is aan een hogeschool (bijv. facilitair management of vastgoed en makelaardij) of een MBO-er (niveau 4) met enkele jaren ervaring

Wij bieden:

  • Een praktische taakstelling met persoonlijke ontplooiingskansen.
  • Een uitdagende werkomgeving in een collegiale sfeer.
  • Creatieve ruimte om ontwikkelingen te initiëren.
  • Inschaling: schaal 7 conform CAO OMO (max € 3.764,= bruto per maand)
  • Startdatum: 01-02-2026, wegens vervanging van een zwangere collega
  • Einddatum: t/m einde vervanging: waarschijnlijk begin - midden juli 2026.

Informatie:

Voor meer informatie over deze vacature kunt u contact opnemen met de heer Willem Bierings, te bereiken via e-mail w.bierings@ivo-deurne.nl of telefoonnummer 0493-353470.

Solliciteren:

  • Richt uw sollicitatiebrief met CV uiterlijk 30 november 2025 tot de manager facilitair en ICT, de heer Willem Bierings.
  • Dit kan uitsluitend via het uploaden van uw gegevens op de website van www.omo.nl
  • Sollicitaties via e-mail worden niet in behandeling genomen.
  • Zodra we een geschikte kandidaat hebben gevonden, sluiten we deze vacature.
  • Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
In het kort
Vragen? Neem contact op met:
Al in dienst bij OMO? Solliciteer dan via Selfservice

Kom ook werken bij OMO

... want werken bij OMO maakt meer mogelijk!

Icon Coggle Person (1)
Een uniek carrièreperspectief waarin je ambities kunt waarmaken
Icon Badge (1)
Keuze uit diversiteit aan onderwijsvormen en typen scholen
Icon Growth (1)
Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
Icon Future (1)
Meewerken aan toekomstgericht onderwijs
Meer vacatures Arbeidsvoorwaarden