Wij zijn op zoek naar een medewerker administratie
Wij zijn op zoek naar een medewerker administratie - 0,4 - 0,5 FTE - Regulier tijdelijk
Vakgebied: Ondersteunende functies
Locatie: Baanderherencollege - Boxtel
Omvang: 0,4 - 0,5 FTE
Dienstverband: Regulier tijdelijk
Startdatum: Zo snel mogelijk
We zijn op het Baanderherencollege op zoek naar een medewerker administratie (0,4 - 0,5 fte).
Wat houden de werkzaamheden in?
De medewerker administratie is belast met het verrichten van alle administratieve werkzaamheden in Magister. Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor de leerlingenadministratie van de school. Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt voor de leermiddelen en zorg je dat dit proces van a tot z goed loopt. Goed om te weten, in deze functie is er geen direct leerlingencontact. Een medewerker administratie is namelijk belast met:
- Het verwerken van de aanmeldingen in Magister;
- Het zorgdragen voor alle voorkomende werkzaamheden (inclusief de communicatie) en contacten met betrekking tot bestelling en levering van de leermiddelen voor leerlingen en collega’s;
- Het maken van rapportages en uitvoerproducten met betrekking tot de cijfers en leerlingengegevens ten behoeve van medewerkers en leerlingen;
- Het verzorgen van de juiste opslag van de resultaten van de leerlingen;
- Het mede verwerken van gegevens van het schoolexamen via een aangeleverde PTA;
- Het mede verzorgen van werkzaamheden rondom het examen(secretariaat);
- Het mede verzorgen van de verwerking, uitvoer en distributie van schoolexamenresultaten naar inspectie, leerlingen en hun ouders/verzorgers, docenten en schoolleiding;
- Het verrichten van overige administratieve werkzaamheden binnen de school (waaronder het versturen van brieven naar ouders en leerlingen).
Wie ben je?
Je neemt initiatieven in je werk, bent stressbestendig en weet prioriteiten te stellen. Betrokken en flexibel zijn eigenschappen die bij jou passen. Je bent bereid om af en toe extra te werken, indien de situatie daarom vraagt. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je kan goed samenwerken en je bent cijfermatig sterk. Tenslotte is ervaring in een onderwijsorganisatie een pré.
Wie zijn wij?
Het Baanderherencollege is dé school voor alle leerwegen van het VMBO en praktijkonderwijs in Boxtel en de omgeving. Het Baanderherencollege bestaat officieel uit twee scholen, een VMBO school en een school voor praktijkonderwijs, maar wordt als één school gezien én ervaren. De school ressorteert onder het bestuur van de vereniging OMO (Ons Middelbaar Onderwijs) en maakt samen met het Jacob-Roelandslyceum (een school voor HAVO en VWO) en BONK (Boxtels Onderwijs voor Nieuwkomers) deel uit van de OMO Scholengroep Boxtel.
‘Jij telt mee op het BHC!‘ is de term die telt op de school en wordt gebruikt voor iedereen die aan de school verbonden is. Op het Baanderherencollege is het niet alleen een term, maar is het terug te zien in de dagelijkse praktijk. De ruim 1100 leerlingen volgen de lessen in het verzorgde schoolgebouw met ruime lokalen voor de praktijkgerichte vakken.
Wat mag je verwachten?
- Goede primaire arbeidsvoorwaarden en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden conform de cao OMO (o.a. deelname pensioenfonds ABP, een eindejaarsuitkering, 8% vakantiegeld en vrij tijdens de schoolvakanties);
- In eerste instantie een tijdelijk dienstverband, dat bij wederzijdse tevredenheid, na één jaar zal worden omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd;
- Een aanstelling in de functie van eerste medewerker administratie in schaal 5 (max. € 3110,- op basis van 1,0 fte). Exacte inschaling en omvang van het dienstverband is mede afhankelijk van je opleiding, ervaring en/ of specifieke achtergrond;
- Werkdagen en werktijden worden in overleg bepaald;
- Een ontwikkelingsgerichte werkomgeving.
Wat breng je mee?
- MBO-4 diploma;
- Vaardigheid in het gebruik van administratieve computerprogramma's, zoals Word en Excel;
- Ervaring met Magister is een pré.
Meer weten?
Informatie over de sollicitatieprocedure kun je inwinnen via Sigrid de Rooij, medewerker PZ: s.d.rooij@bhc.nl.
Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je contact opnemen met Simone Goverde, Coördinator Planning en Organisatie: s.goverde@bhc.nl.
Solliciteren?
Dat doe je door je motivatie en CV te uploaden naar https://vacatures.omo.nl/ ter attentie van Sasja van Lieshout, directeur.
Let op: zodra we de geschikte kandidaat hebben gevonden, zal deze vacature en de mogelijkheid tot reageren worden afgesloten.
- Baanderherencollege
- Boxtel
- FTE: 0,4 - 0,5 Betreft: Regulier tijdelijk Start: Zo snel mogelijk
Kom ook werken bij OMO
... want werken bij OMO maakt meer mogelijk!